bildirim ikonu
Ana içeriğin başı

Talep Ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi

Tüm bankacılık ihtiyaçlarınız için QNB yanınızda...

Bildirim ve Önerilerinizi aşağıdaki iletişim kanallarından bize kolayca iletebilirsiniz.

  • Bildirimlerinize özel 0850 222 2 900 numaralı "QNB Sizi Dinliyor" hattımızdan
  • "Saray Mahallesi, Ahmet Tevfik İleri Caddesi, No: 7, E Blok 34768 Ümraniye-İstanbul" adresine mektup göndererek,
  • (0216) 524 0 444 numaralı faks numaramızdan,
  • Kurumsal Sosyal Medya hesaplarımız olan Facebook (www.facebook.com/qnb), X (www.x.com/qnb) veya Instagram (www.instagram.com/qnb) sayfalarımızdan mesaj göndererek,
  • WEB Sitemizde bulunan Bize Ulaşın formundan

Bankamıza iletilen her bildirim özel bir referans numarası ile sisteme kaydedilir ve saklanır. Bildirimler, Referans numaraları ile Bize Ulaşın /"Kayıt Sorgulama" menüsünden takip edilebilir.

Bildirimleriniz; tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre objektif olarak değerlendirilerek gerekli inceleme ve araştırmalar yapıldıktan sonra Bankamız Prosedür ve Kalite standartlarına uygun çözümler üretilir ve geri dönüş yapılır.

İletmiş olduğunuz bildirimleri müşterilerimizi anlamak, doğru ve memnuniyete dayalı kalıcı çözümler üretmek adına verdiğimiz hizmetin iyileştirilmesi ve geliştirilmesini sağlayacak birer fırsat olarak görmekte ve değer vermekteyiz.

Bu sayfadaki bilgiler size yardımcı oldu mu?